onsdag 8. mai 2013

Tankens kraft

La det være sagt, man klatrer som man tenker. Tanker om flyt, sterke fingre, fraværende pump og sendasje har en tendens til å bidra med nettopp dette. Undertegnede er sjeldent typen som oser av halleluja i vertikale omgivelser, men jeg har mine øyeblikk hvor sirklene er runde og sinnet loser kroppen til topps. Frykt, respekt og defensivitet er kanskje et nødvendig onde i klatring... MEN IKKE PÅ BOLT OG BULDERS!

Legger ved en video av en rute jeg har respektert og fryktet lenge, men som viste seg å være helt ål reit.  Kudos til Larsefar som banet veien i en krukke full av skepsisSalve, gikk på ruta og sendte etter bare en tur på topptau. Legg forresten merke til den fete Sendage widgeten jeg har fått meg->  

Vipperangelrisset from Øyvind Salvesen on Vimeo.

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar